Aankomst - Reisverslag uit Glenworth Valley, Australië van Marit Wouters - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Glenworth Valley, Australië van Marit Wouters - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Marit Wouters

Blijf op de hoogte en volg Marit

16 Januari 2014 | Australië, Glenworth Valley

Alvast een klein verhaaltje van mij.

Daar ben ik dan!! Aangekomen in Australië:-) helemaal aan de andere kant van de wereld!!
Dinsdag 14-01 om 13:20 vertrokken we naar Bangkok, hier zijn we na ander half uur verder gevlogen naar Taipei in Taiwan. Na ongeveer 15 uur gevlogen te hebben meteen door naar het hotel dat Australian Backpackers voor ons had geregeld. Heerlijk even kunnen douchen, opfrissen en nog 3 uurtjes geslapen. Om 23:00 Taiwanese tijd vlogen we naar Sydney, een vlucht van 9 uur. 11:45 zijn we vandaag 16-01 geland!!

Moe en zenuwachtig mijn backpack van de bagage band gepakt en door de douane gegaan, wat allemaal zo soepel en snel verliep, we konden allemaal zo doorlopen.

We zijn opgehaald door twee mensen van Australian backpackers.
Eenmaal buiten gekomen na ongeveer 48 uur reizen voelde ik direct de heerlijke Australische temperatuur! Hier houd ik het voorlopig wel uit! Met een busje zijn we naar het opera house gereden en hebben we een stukje gelopen.

Met de ferry zijn we naar manly beach gevaren waar we vervolgens naar ons hostel zijn gelopen.
Echt een leuk hostel met allemaal gezellige mensen.
We hebben in de middag heerlijk gezwommen in de zee, wat een golven, super gaaf!!
In de avond lekker ge-bbqued en zelfs een stukje kangoeroe vlees gegeten.

Wat is Australie nu al fantastisch!!

Het is nu 01:00 dus ik ga lekker slapen met m'n jetlag!

Bye bye all x

  • 16 Januari 2014 - 15:43

    Dory:

    wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan, en dat je het zo naar je zin hebt. genieten maar

  • 16 Januari 2014 - 15:55

    Luud Wouters:

    harstikke fijn marit dat het zo goed is gegaan en dat je het leuk hebt.
    wat een reis he. je zult wel een paar dagen last houden van die jetlag, maar het gaat vanzelf over.
    nou heel veel plezier en een een fijne tijd daar in down under.

    groetjes papa

  • 16 Januari 2014 - 16:14

    Ilse Huisman:

    Wat een tocht joh voordat je aan je avontuur kan beginnen. Is nu extreem warm daar hoorde ik net dus niet teveel van de zon genieten ;-) heel veel plezier succes en geluk. X Ilse

  • 16 Januari 2014 - 17:13

    Ilonka:

    Fijn te horen dat je het nu al te gek vindt daar, houden zo! En blijf ons waar het kan op de hoogte houden van je avontuur, dan reizen wij virtueel met je mee!!! Groetjes en good luck!! Ron & Ilonka

  • 16 Januari 2014 - 17:27

    Nelly:

    Great to hear that you had a good flight, already tasted Kangaroo and swam in the ocean! You're not wasting any time!
    Enjoy the heat! -4 hear today with snow on the way ... Again!
    Looking forward to your next adventures!
    Nelly

  • 16 Januari 2014 - 18:18

    Eva :

    Geniet ervan!!!! goed te horen dat je veilig bent aangekomen.

  • 16 Januari 2014 - 22:14

    Jeannywouters:

    Fijn dat de reis goed verlopen is en dat je van die fijne mensen ontmoet hebt. Ik heb je net gesproken met face-time, ongelofelijk dat dat zomaar allemaal kan. Geniet van elke minuut! Veel plezier MAM xxxxx

  • 16 Januari 2014 - 22:18

    Jeanny Wouters:

    Wie heeft op Marit haar afscheidsfeestje een shawl laten hangen bij ons?

  • 20 Januari 2014 - 11:18

    Monique:

    HEEEYYY MARIT!!!

    Ik had je niet meer gezien maar bij deze nog heeeel veel plezier daar down under!!!!

    Groetjes Gekke Mo :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Welkom op mijn profiel. Hier kun je al mijn reis avondturen volgen. Ik ben van plan 12 maanden te reizen door Australië en Nieuw Zeeland. Ik probeer zo veel mogelijk leuke verhalen te schrijven, zodat je een indruk krijgt van wat ik doe en waar ik allemaal kom.

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 11880

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Dutch girl in Down Under

Landen bezocht: