Goodbye Holland! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marit Wouters - WaarBenJij.nu Goodbye Holland! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marit Wouters - WaarBenJij.nu

Goodbye Holland!

Door: Marit Wouters

Blijf op de hoogte en volg Marit

12 Januari 2014 | Nederland, Alkmaar

Lieve allemaal!

Nog 2 nachtjes en dan is het zover! Dinsdag vertrek ik om 13:20 uur naar Sydney waar ik een jaar lang ga backpacken en genieten! Erg spannend allemaal hoor! Ik heb hier een half jaar lang naar uitgekeken, maar nu komt het wel heel dichtbij. Vorige week zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad, wat was het een leuke gezellige avond!

Afgelopen week gaat het allemaal een beetje langs mij heen, ik ben van iedereen afscheid aan het nemen, en ik besef nu toch wel dat ik iedereen een hele lange tijd moet gaan missen, maar ik krijg er wel een mooie ervaring voor terug hoop ik. Gister heb ik mijn backpack ingepakt, nou dat is niet makkelijk.. Een half jaar lang ben ik al spulletjes aan het verzamelen van wat ik allemaal mee wil nemen naar Down Under, (ik heb wel iets te veel gekocht ben ik bang) 20 kilo op je rug mee zeulen.... als dat maar goed gaat...

Nog even de laatste dingetjes bij elkaar zoeken en dan gaat het avontuur toch echt beginnen.

Dinsdag vlieg ik van Amsterdam naar Bangkok, van Bangkok naar Taipei, van Taipei naar Sydney waar ik 16-01-14 zal aankomen.

Dus tot over een paar dagen vanuit Sydney:-)!!!

Liefs Marit



  • 12 Januari 2014 - 11:39

    Jeanny Wouters:

    Lieve Mop, nu komt het toch wel heel erg dichtbij hoor. Vanavond nog gezellig met ons allemaal lekker eten en dan alleen morgen nog. Papa en ik vinden het helemaal geweldig voor je maar wat zullen we je missen!
    Even niet aan dinsdag denken, we gaan lekker gezellig doen! Liefs papa en mama

  • 12 Januari 2014 - 12:52

    Linda:

    Haaaa Marit

    Wel leuk om dit straks zo te kunnen lezen.
    En ja wat een avontuur in het voor uitzicht,geweldig!
    Nu ben je er nog,vanavond nog eten met elkaar,
    En dan straks via Skype,mail contact,komt allemaal goed.
    Nou ik ga je volgen hoor,waar je zit!
    Maak er wat van Marit,dit kan je maar 1 keer overkomen.
    Veel liefs lin

  • 12 Januari 2014 - 14:18

    Ellen Van Den Akker:

    Marit, ik wens je een hele goede reis, en genieten van alles wat komen gaat!
    Wat zal je een geweldige ervaring op doen!
    Liefs van Luca and me!

  • 12 Januari 2014 - 18:30

    Leo:

    Vanmiddag afscheid genomen en nogmaals;
    heel goede vlucht, ontzettend veel succes gewenst en plezier,
    geniet ervan, dit maak je maar één keer mee!

    Leo


  • 13 Januari 2014 - 22:07

    Mellanie:

    Heel veel plezier mop!
    Ik zal aan je denken morgen.. en overmorgen.. en over-over morgen.. en .. .. ..
    Liefs! Mell

  • 14 Januari 2014 - 14:52

    Romy:

    GO GO GO !!! Maak er iets moois van! Liefs Romy

  • 14 Januari 2014 - 15:12

    Wendy:

    Marit, geniet van je avontuur. Een geweldige reis. En wat ontzettend leuk om je zo een beetje te kunnen volgen. Geniet ervan. Liefs Wendy

  • 14 Januari 2014 - 15:14

    Wendy Kuiper:

    Marit, geniet van je avontuur. Een geweldige reis. En wat ontzettend leuk om je zo een beetje te kunnen volgen. Geniet ervan. Liefs Wendy

  • 16 Januari 2014 - 08:33

    Cathy:

    en jawel, je bent in mijn geboorteland als je dit leest ;-) take care and keep in contact, big X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Welkom op mijn profiel. Hier kun je al mijn reis avondturen volgen. Ik ben van plan 12 maanden te reizen door Australië en Nieuw Zeeland. Ik probeer zo veel mogelijk leuke verhalen te schrijven, zodat je een indruk krijgt van wat ik doe en waar ik allemaal kom.

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 11874

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Dutch girl in Down Under

Landen bezocht: